Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів» .
Терміни повернення і обміну:
Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотній доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості:
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п .;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Щоб повернути товар, Вам необхідно зв'язатися за тел. 093 489 69 16, пояснити причину повернення. Якщо товар не підійшов або не сподобався і покупець не відмовився від замовлення на поштовому відділенні, доставку оплачує покупець.
Покупцеві потрібно запакувати товар і відправити на узгоджену з менеджером адресу.
Зворотна доставка відбувається за рахунок продавця виключно національним оператором поштового зв'язку компанією УКРПОШТА.
Реквізити зворотної доставки продавця, а також реквізити для повернення грошей покупцеві або поштові реквізити покупця, у разі обміну товару, ОБОВ’ЯЗКОВО мають бути узгоджені з продавцем ПЕРЕД ВІДПРАВКОЮ товару продавцю.
Повернення грошей відбувається після отримання поверненого товару та перевірки на відповідність його умовам повернення.
Термін перевірки товару та повернення грошей покупцеві після отримання товару продавцем — 2 робочих дні.
Магазин НЕ ПРОВОДИТЬ ОБМІН або повернення, якщо пройшло БІЛЬШЕ 14 ДНІВ від моменту отримання замовлення, а також, якщо товар пошкоджений клієнтом і/або не відповідає умовам вище.
Якщо куплений вами товар виявився неякісним із найрізноманітніших причин, наприклад:
*заводський брак (поломка внаслідок заводського браку, погано працюючий товар);
*несправні окремі частини й елементи;
*дефекти іншого характеру, що не дають змогу користуватися товаром у тій мірі, у якій це необхідно тощо.
*пошкодження під час доставки (якщо ви виявили пошкодження під час отримання замовлення вам обов'язково необхідно скласти акт пошкодження з поштовою службою та передати його нам)
Вам необхідно зв'язатися з менеджером за
тел. 093 489 69 16, пояснити проблему та повернути товар для перевірки.
За результатами перевірки якості, якщо брак підтвердиться, Вам повернуть гроші або обміняють товар впродовж двох робочих днів.
Повернення грошей за доставку товару покупцеві відбувається тільки в разі повернення якісних товарів згідно з описом вище.
Повернення грошей за доставку товару покупцеві в разі повернення товарів належної якості не провадиться.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» , компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну .