ЗАПИТАННЯ:

Як діє накопичувальна система знижок?

ВІДПОВІДЬ:

 Для отримання знижки необхідно зареєструватись перед початком покупок.

Ми даємо унікальну знижку до 15% на всі товари.

від 150 до 1 000 грн — знижка 3% на наступну покупку

від 1 001 грн до 5 000 грн   — знижка 5%

від 5 001 грн до 10 000 грн — знижка 10%

від 10 001 грн і більше         — знижка 15%

Отримана знижка залишиться з вами назавжди, незалежно від того, коли ви здійсните наступну покупку. Знижка в інтернет-магазині діє тільки для тієї людини, на ім'я якої оформлена карта клієнта, тобто ми надсилаємо товар на ім'я власника картки.

 

ЗАПИТАННЯ:

🚚 Скільки коштує доставка?

ВІДПОВІДЬ:

Доставка здійснюється за тарифами Нової Пошти та Укрпошти.
Залежить від ваги та населеного пункту отримувача. Ви не сплачуєте додатково за упаковку, ці витрати ми беремо на себе.
Приклад вартості доставки:
 Нова Пошта у відділення:

Обласні центри - від 46 грн. (залежить від ваги та об’єму посилки). 

Адресна доставка кур'єром Нової Пошти +25 грн.

Укрпошта у відділення:

Областні центри - від 28 грн.

Адресна доставка кур'єром Укрпошти +20 грн.

 

ЗАПИТАННЯ:

Чи є у вас наложений платіж?

ВІДПОВІДЬ:

  Ми відправляємо наложеним платежом Новою Поштою та Укрпоштою. Офіційний тариф Нової Пошти за цю послугу 20 грн +2% від вартості товару,  тариф Укрпошти - 1% від вартості товару (мінімум 5 грн.)
Порада: Сплачуйте онлайн на сайті або на карту Приватбанку та зекономте.

 

ЗАПИТАННЯ:

🚀 Як я дізнаюсь, що моє замовлення відправлене?

ВІДПОВІДЬ:

Після відправлення Ви отримаєте смс з трек-номером для відслідковування замовлення.

 

ЗАПИТАННЯ:

❌ Чому моє замовлення відмінили?

ВІДПОВІДЬ:

Ми не відправляємо замовлення без підтвердження клієнта. Кожне замовлення має бути підтверджено клієнтом протягом 3 робочих днів. Якщо немає зв'язку по телефону, ми надсилаємо письмове повідомлення. У випадку, коли від клієнта немає відповіді, через 3 робочі дні замовлення буде скасовано.

 

ЗАПИТАННЯ:

🎁 Як зробити замовлення?

ВІДПОВІДЬ:

Ви можете зробити замовлення на сайті, або за телефонами в робочий день 

093 489 69 16

067 521 64 40

На сайті Ви обираєте товари і складаєте в кошик.  Не натискайте на кнопку "Оформити замовлення" до закінчення замовлення усіх обраних товарів! Щоб продовжити покупки після вибору першого товару натисніть на "Кошику" на кнопку "Повернутись до покупок". Щоб завершити замовлення - натисніть "Оформити замовлення". Якщо Ви зареєстровані на сайті, виберіть вкладку "Я зареєстрований покупець". Будь-які уточнення можна вказати в коментарі до замовлення ― ми їх обов'язково врахуємо! Детальний опис способів доставки і оплати замовлень - вказані в розділі "Доставка і оплата". 

Субота і неділя ― у нас не робочі дні! Ми працюємо з понеділка по п’ятницю з 8.30 до 17.00.

Менеджер передзвонить в робочий час для підтвердження замовлення.

З мобільним зв'язком та світлом часто бувають проблеми в даний час. Тому за відсутності мобільного зв'язку з будь-яких питань, у тому числі для повідомлення про оплату - пишіть на наш імейл (chessemasterua@gmail.com), СМС або Вайбер (Телеграм) повідомлення на робочий номер (093 489 69 16), на сайті за допомогою кнопки "Написати нам".

 

ЗАПИТАННЯ:

Скільки часу можна зберігати закваски без холодильника?

ВІДПОВІДЬ:

Всі закваски можна зберігати без холодильника, в тому числі і транспортування, протягом 30 днів без втрати активності.