ЗАПИТАННЯ:
Як діє накопичувальна система знижок?
ВІДПОВІДЬ:
Для отримання знижки необхідно зареєструватись перед початком покупок.
Ми даємо унікальну знижку до 15% на всі товари.
від 150 до 1 000 грн — знижка 3% на наступну покупку
від 1 001 грн до 5 000 грн — знижка 5%
від 5 001 грн до 10 000 грн — знижка 10%
від 10 001 грн і більше — знижка 15%
Отримана знижка залишиться з вами назавжди, незалежно від того, коли ви здійсните наступну покупку. Знижка в інтернет-магазині діє тільки для тієї людини, на ім'я якої оформлена карта клієнта, тобто ми надсилаємо товар на ім'я власника картки.
ЗАПИТАННЯ:
🚚 Скільки коштує доставка?
ВІДПОВІДЬ:
Доставка здійснюється за тарифами Нової Пошти та Укрпошти.
Залежить від ваги та населеного пункту отримувача. Ви не сплачуєте додатково за упаковку, ці витрати ми беремо на себе.
Приклад вартості доставки:
Нова Пошта у відділення:
Обласні центри - від 46 грн. (залежить від ваги та об’єму посилки).
Адресна доставка кур'єром Нової Пошти +25 грн.
Укрпошта у відділення:
Областні центри - від 28 грн.
Адресна доставка кур'єром Укрпошти +20 грн.
ЗАПИТАННЯ:
Чи є у вас наложений платіж?
ВІДПОВІДЬ:
Ми відправляємо наложеним платежом Новою Поштою та Укрпоштою. Офіційний тариф Нової Пошти за цю послугу 20 грн +2% від вартості товару, тариф Укрпошти - 1% від вартості товару (мінімум 5 грн.)
Порада: Сплачуйте онлайн на сайті або на карту Приватбанку та зекономте.
ЗАПИТАННЯ:
🚀 Як я дізнаюсь, що моє замовлення відправлене?
ВІДПОВІДЬ:
Після відправлення Ви отримаєте смс з трек-номером для відслідковування замовлення.
ЗАПИТАННЯ:
❌ Чому моє замовлення відмінили?
ВІДПОВІДЬ:
Ми не відправляємо замовлення без підтвердження клієнта. Кожне замовлення має бути підтверджено клієнтом протягом 3 робочих днів. Якщо немає зв'язку по телефону, ми надсилаємо письмове повідомлення. У випадку, коли від клієнта немає відповіді, через 3 робочі дні замовлення буде скасовано.
ЗАПИТАННЯ:
🎁 Як зробити замовлення?
ВІДПОВІДЬ:
Ви можете зробити замовлення на сайті, або за телефонами в робочий день
На сайті Ви обираєте товари і складаєте в кошик. Не натискайте на кнопку "Оформити замовлення" до закінчення замовлення усіх обраних товарів! Щоб продовжити покупки після вибору першого товару натисніть на "Кошику" на кнопку "Повернутись до покупок". Щоб завершити замовлення - натисніть "Оформити замовлення". Якщо Ви зареєстровані на сайті, виберіть вкладку "Я зареєстрований покупець". Будь-які уточнення можна вказати в коментарі до замовлення ― ми їх обов'язково врахуємо! Детальний опис способів доставки і оплати замовлень - вказані в розділі "Доставка і оплата".
Субота і неділя ― у нас не робочі дні! Ми працюємо з понеділка по п’ятницю з 8.30 до 17.00.
Менеджер передзвонить в робочий час для підтвердження замовлення.
З мобільним зв'язком та світлом часто бувають проблеми в даний час. Тому за відсутності мобільного зв'язку з будь-яких питань, у тому числі для повідомлення про оплату - пишіть на наш імейл (chessemasterua@gmail.com), СМС або Вайбер (Телеграм) повідомлення на робочий номер (093 489 69 16), на сайті за допомогою кнопки "Написати нам".
ЗАПИТАННЯ:
Скільки часу можна зберігати закваски без холодильника?
ВІДПОВІДЬ:
Всі закваски можна зберігати без холодильника, в тому числі і транспортування, протягом 30 днів без втрати активності.